sunnuntai 26. lokakuuta 2014

Pirteänä syksyyn !


Kuinkas ollakkaan en oo kirjottanu varmaan pariin kuukauteen tai ainakin siltä vähän tuntuu. Monestihan tää on käyny mielessä, mutta aina löytyy muuta tekemistä. Joka tapauksessa haluisin vähän kertoo mitä mun treenailuun kuuluu. Oon jostain kummasta saanu lisäenergiaa, kun kesä meni huonosti nii nyt ollaan taas ihan täysillä mukana! En oo pahemmin stressaillu ruuista tai siitä määrästä kuinka liikun, koska elämästä pitää myös osata nauttia eikä orjallisesti tehdä ohjeiden mukaan. Mun mielestä se on hyvä tyyli että tekee niinku itestä tuntuu hyvälle, ja yleensä sillon niitä tuloksia alkaa tulemaan. Mä oon myös tässä lähiaikoina oppinu sen että ei kannata murehtia jokasta pikku asiaa, jos ottaa yhen tai kaks karkkia tai suklaapalaa nii siihen ei maailma kaadu. Mä ite oon saanut nyt syksyn aikana paljon enempi tuloksia kun keväällä ja oon ainakin niin tyytyväinen. Tietenkään koskaan ei voi olla tarpeeks tyytyväinen, mutta tästä on suunta vaan eteenpäin. Mutta se mitä tekee sen pitää saada hymyilemään ja siitä pitää nauttia täysin siemauksin.

1 kommentti:

  1. Sulla on ihana tyyli ja blogi!


    http://teresa-elina.blogspot.fi/

    VastaaPoista