perjantai 22. elokuuta 2014

vihdoin täällä !


Hei oikeesti kellä muulla menee hermo tähän netin ihmeelliseen maailmaan !? Yritin viimeviikolla tehä uutta blogitekstiä, mutta en saanu lisättyy mitään kuvia joten luovutin..
Nyt sit uuella innolla takkuamaa tän kanssa :D


Kaikkia varmaa kiinnosta missä oon luurannu, itseasiassa en itekkää tiiä missä ja mihin mun aika on kulunu. En oo ehtiny tekemää mitään, muutaku muuttanu ja oon niin laiska etten oo vielkää purkanu kaikkia laatikoita ja tv on pahvilaatikon päällä, en sen vertaa oo jaksanu.



Mä en myöskään oo ollu kauheen reipas treenailija täs parin kuukauden aikana, oon käyny salilla mutta ei siitä oo mitään tullu. Oon vaa käyny jotain tekemäs ja lähteny pois, mulla on ollu vähän sellasta että tuntuu siltä että happi vaa loppuu kesken ja tulee väsy. Yritys hyvä kymmenen ainaki, mut eipä se riitä ku tavotteet on vähä korkeammalla. Nään ptn sunnuntaina nii josko se antais uutta potkua tähä (;




Muutin siis seinäjoelle ja tykkään tosi paljon asua siellä ! Asun mun poikaystävän kanssa ja se on sellanen pieni kaksio missä asutaan, mutta justiin sopiva meille. Alotin koulun seinäjoella mielenterveys ja päihdelinjalla, mutta jotenki se ei tuntunu sille omalle jutulle joten vaihoin takas ähtäriin sairaanhoidon ja huolenpidon koulutusohjelmaan.

Mutta jos tää tältä kertaa piisais ! (;

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti