torstai 29. toukokuuta 2014

työtylsyyys

Viime postauksesta onki taas jo aikaa, ei vaan kerta kaikkiaan aika piisaa kaikkeen vaikka kuinka haluais. Mulla on tällä hetkellä töissä sopivasti aikaa kirjotella vähän mun kuulumisia. Mun viikot siis on käytännössä sisältäny töitä ja salia joten eipä tää mun arki mitään kummosta oo. Mutta eipä sen nyt tarviikkaa olla, on ollu monta hyvää hetkeä ja kun tää kesä tästä kunnolla pääsee alkamaan nii aijon kyl ottaa kunnolla ilon irti ja käyä mahdollisimman monessa paikassa kuhan työt vaan suosii. Toisaalta harmittaa kun on hamstrannu mahollisimman paljon töitä, vaikka loppu peleissä ei ehkä ihan näin paljoa jaksaiskaan olla, mutta totta kai ne työt on aina hyvästä.



Mutta nyt viikonloppuna aijon ainakin juhlia vähän kun poikaystävä valmistuu ja muutenki vähän sitä kun on ollu nii mahottoman rankka vuos (; haha !




Oon ainaki tässä viikon aikana tuhlannu taas vähän rahaa nimittäin kävin ostelemassa vähän kesävaatteita, koska viime kesän shortsit valu vaan pois, jotenka uusille siis oli tarvetta todellakin. ostin myös aivan sairaan ihanat better bodiesin treenivaatteet josta voisin tehdä pienen postauksen oikeella ajalla ja kunnon kuvilla varustettuna.


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti