torstai 5. kesäkuuta 2014

Ankee elämä (;



Oon kyl ahkera bloggaaja ei voi muuta sanoo, käytän kyl tosiaanki mun ajan johonkin ihan yli turhaan ja muka ei ikinä oo aikaa. Oon alkanu miettimään tässä, että mitä ihmettä teen muutanko pois täältä vai jäänkö ja kuljen joka aamu autol Seinäjoelle. Oon kallistunu vähä enemmän siihen ensimmäiseen vaihtoehtoon eli muuttasin Seinäjoelle, katoin tänää ihan sairaan kivoja asuntoja. Ja laitoin sähköpostiakin yhestä, saisin vaikka jo huomenna tietää saanko kyseisen asunnon. En vaa uskalla päättää jos en sitten haluukkaan muuttaa. Haluaisin vaa vaihtelua elämään, ja vähä jännitystä ku ei olisikaa nii tuttua ja turvallista koko ajan. Ja tällä hetkellä kyl tuntuu että elämä on ihan kaavoihin kangistunu ja jotenki tietää miten seuraava päivä menee, lupaava kesä siis tiedossa (; ehkä tää tästä viel menee parempaa ku pääsee oikee kesän makuun!


Ootan tosi paljon juhannusta, koska lähetää hyvällä porukalla Kalajoelle ja sain viel töistä juhannuksen vapaaksi nii mikäs sen parempaa. Toivottavasti viel ois lämmin ja kaikki menis hyvin, yleensä kyl jotai kommelluksia tulee, mutta kuuluu asiaan. Oon myös yrittäny muistaa treenailun, ei kyl tulis mitää jos ei tekis mitään. En tiiä mitä teen ensviikolla ku täällä salilla on maanantaista perjantaihin siivoukset ja laitteiden huollot. Apua ! En varmaa pärjää ku en pääse salille, täytyy varmaa lähteä jonnekki muualle että pääsee treenailee (;
                    
                             
                                        Käykää kattoo mua myös instagramis lauratuuliaaa !


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti