torstai 12. kesäkuuta 2014

suunnitelmia

Miks tää suomen kesä on tällänen, ei kyllä tunnu kesälle. Vaikka ötököitä on enemmän mitä tarviis olla niii lämmön puolesta tuntuu ihan syksyltä. Mutta asiasta toiseen voin hehkuttaa mun muuttoa seinäjoelle, yhellä puolitutulla oli vuokrata kämppä mikä oli aika likellä tulevaa koulua ja mikä parasta se oli todella hyvässä kunnossa ihan kuin uus ! Joten kelpaa muuttaa, oon ihan innoissani. Haluisin päästä jo sisustamaan ja ostelemaan kaikkia juttuja. Ajattelinki lähteä heinäkuun palkasta törsäilemään kaikkea kivaa ikeasta.


Ja etin jo sopivaa salia seinäjoelta, ihan mahtava fiilis! Ehkä saan taas uutta virtaa kaikkeen, must on tullu ihan yli laiska ei kerta kaikkian jaksa tehä mitään. Ja mua ärsyttää ku mun treenailu in menny ihan miten sattuu, syön kaikkea mitä eteen kannetaan ja mahaa turvottaa koko ajan. Help me ! Miten pääsen taas jaloilleni tässä ? Onko vinkkejä ;o otan apua vastaan ilomielin, on itellä jo ihan tukala olo kun tuntuu että lihoo vaikka eipä ne kilot ihan hetkessä ilmesty.


Yritän tsempata itteeni ja aattelinki että suunnittelen ensviikon syömiset etukäteen ja jätän turhat napostelut ja mun heikkouden (makkaran) pois, vaikka juhannus kolkuttaa en aijo sortua enää yhteenkään grilliherkkuun. ajattelin asettaa itelleni vähän uusia tavotteita syksylle, ja päätin että keinolla millä hyvänsä kaivan mun vatsalihakset esiin, vaikka se vaatii hikeä ja verta (; mutta kun alku on nyt hyvä ja mahotonta se ei oo. Ja toinen tavote on yksi leuka vuoden loppuun menessä, haluun myös oppia syömään oikein ! (:


Uudella innolla jatkoa kohti siis ! (;

6 kommenttia:

  1. oo onnee uudesta kämpästä ja tsemppii tulevaan ! :--)

    VastaaPoista
  2. Mua ärsyttää tää harmaa ja sateinen keli myös. Nyt se aurinko tänne kiitos! :D Sulla on muuten ihan huippublogi!♥

    http://lemondeselonleni.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  3. Olis edes juhannuksena lämmin (; ja kiitos paljon ! ♥

    VastaaPoista
  4. sulla on niin ihanat hiukset! sun blogia on tosi kiva lukee:)

    http://oonaaino.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  5. Voi kiitos ! Ja kiva jos on mieleistä lukemista (:

    VastaaPoista